31 Salmbach naar Salmbach.

14 september 2020 - Fischbach bei Dahn, Duitsland

Vandaag geen foto's. In Nederland zeuren we over 5G hier hebben ze nog geen 0,5 G.

Het verslag van gisteren dus. Vanmorgen hebben we een wandeling gemaakt langs de Lauter, door het bos met veel natuurschoon.

Over dijken die zijn aangelegd in 1704. Dit was om de boel onderwater te kunnen zetten om de vijand uit het noorden tegen te houden. Een beetje dus zoals wij in Nederland hadden.

's Middags zijn we naar Wissembourg gefietst. Eerst door de bossen maar later door de wijnvelden, dat viel tegen met 30 graden. Mooi plaatsje maar het was erg druk dus waren we zo weer weg, gelukkig via een andere weg met wat meer schaduw.

1. Anja de Vries:
    14 september 2020
    Wij vertrekken morgenochtend naar Beja. Jullie goede reis. Groetjes Anja en Adri
    16 september 2020
    Ik zag ook bij jullie mooie foto's voorbij komen. Geniet ervan.
  3. Tom:
    14 september 2020
    Anja en Cor, ik kan jullie Bitche en speciaal de citadel aanraden. Bijzonder verhaal over hoge militairen die geen oog hebben voor de belangen van het volk.
    16 september 2020
    We kennen het. We zijn er vorig jaar langs gegaan en hebben er een rondje gelopen.