Dag 39 van Baggbole naar Galtström 356 km

14 augustus 2019 - Galtström, Zweden

Vandaag begon en eindigde de dag met lekker weer. Daar tussen was het een graad of 16 en bewolkt.

OI000347

Om 9 uur op weg naar Spikarna. We hadden ergens gezien dat het een leuk plaatsje was op een eiland verbonden met een brug. Aankomst 13.00 maar zo werkt dat niet we kwamen om 18.00 aan in Galtstrom. Onderweg spreek je iemand en je ziet iets op de kaart of langs de weg en de hele planning is weer om zeep.

Lunch in Naske. Omdat het een leuk weggetje leek. Waar je zalm kan vissen en afrekenen per kilo gevangen vis.

Hier maken we een praatje met een oudere Zweedse man. Hij vertelt over zijn zeilreis van 10 jaar en vertelt ons zeker naar Galtström te gaan om te overnachten.

OI000340

Dan terug naar de E4. Soms helemaal verlaten.

OI000339

Maar soms rijdt er ook een gras bermmaaier voor je en moet je vol in de ankers.

OI000349

Spookrijdende fietsers om dat het handiger is om aan onze kant te rijden van de snelweg. Zelfs een man op een solex met een Nazi helm op. De snelweg is hier toch anders dan in Nederland. We rijden verder langs de kust naar het zuiden. Plotseling zien we  een grote rots en besluiten om te gaan kijken. De Hoga Kusten.

Hier zijn ze volop aan het klimmen wat we even bekijken. En gelijk de tank weervol water gooien.

OI000341

OI000342

Dan komen we in Spikarna waar we even rond kijken maar besluiten om nog een uurtje door te rijden naar Galtström.

Dit is werkelijk een van de mooiste camper plekken die we hebben gezien.

OI000348OI000345OI000346

OI000344

Morgen meer.

1. Trudie:
    14 augustus 2019
    Blijf het geweldig vinden. Wat een reis en wat een ervaringen! Gaaf om dat zo samen te doen
  2. Anja en Cor:
    14 augustus 2019
    Ja, het is erg bijzonder. Er gebeurd zoveel, gelukkig houd ik (Anja) een uitgebreid dagboek bij zodat we het nog eens kunnen herbeleven.
  3. Trudie:
    14 augustus 2019
    Heel slim en dat samen met die foto's ,🔝
  4. Henk:
    15 augustus 2019