Dag 46 Charleville - Mezieres naar Oss

29 oktober 2022 - Oss, Nederland

Een mystieke zonsopgang, al in de sfeer van Halloween.

PA273319

We rijden nog een klein stukje door Ardennes en passeren al snel de grens met België.

PA273320

PA273321

Probleemloos rijden we verder en zijn dan in het Limburgse land. Bij Marianne en Fons op de koffie, gezellig lunchen, maar we zijn nooit uitgepraat.

PA273326

's Middags nog effe naar ons meisje en dan toch echt naar huis.

PA273329

Een waanzinnige reis gehad door Portugal - Spanje en Frankrijk met vele ervaringen en herinneringen rijker.

Het afgelegde aantal kilometers 7.575.

Toegift, ook in Nederland een mooie zonsondergang.

PA283347

1. Anja de Vries:
    29 oktober 2022
    Welkom thuis! Ik heb erg genoten van de prachtige verhalen mbt jullie camperreis. Alles gelezen en bewaard. Inspiratie opgedaan voor een reis die wij nog willen maken. Helaas nu even niet door de ontwikkelingen in de wereld en de dure brandstofprijzen. Maar wat in het vat zit verzuurd niet. Groetjes Anja en Adri
  2. Anja en Cor:
    30 oktober 2022
    Klopt helemaal, wat in het vat zit. Wie weet reizen wij dan digitaal mee. Groetjes.
  3. Tom:
    29 oktober 2022
    Bedankt voor jullie mooie reisverhalen en welkom thuis.
  4. Anja en Cor:
    30 oktober 2022
    Graag gedaan en dank je wel.
  5. Rob van den Brink:
    29 oktober 2022
    Welkom thuis! Het was echt een mooie reis en dank voor het digitaal meereizen. Groetjes vanaf de voet van de Pyreneeën.
  6. Anja en Cor:
    30 oktober 2022
    Dank je wel. Fijn dat jullie hebben genoten ervan. Wij kunnen nu jullie volgen. Genieten van al de fantastische dingen om jullie heen. Veilige reis.
  7. Monique:
    29 oktober 2022
    Welkom thuis lieve Cor en Anja!
  8. Anja en Cor:
    30 oktober 2022
    Dank je wel. Nu alles weer netjes maken en dan mag de camper een poosje de stalling in.
  9. Adri:
    Rijk aan belevenissen.
    Fijn dat jullie weer wat dichterbij zijn!
  10. Anja en Cor:
    30 oktober 2022
    Zeker weten en gelukkig weer veilig thuis.
  11. Heddy Saris:
    Welkom thuis!!!
    Fijn dat jullie weer heelhuids aangekomen zijn!

Tot apps voor 🫖 leuten, 😉😊
  12. Anja en Cor:
    30 oktober 2022
    Dank je wel. Veilig thuis, zeer belangrijk.
    We prikken binnenkort een datum. Gezellig!
  13. Nel en Jan:
    30 oktober 2022
    Fijn dat jullie goed zijn thuis gekomen. Nu nog lekker na genieten. Wat hebben jullie veel gezien. En de vele foto's bekijken. Groetjes van ons.
  14. Anja en Cor:
    10 november 2022
    We hebben het fantastisch gehad. Nu de vele foto's uitzoeken en een mooi boek creëren. Dank je wel voor het volgen.