16 Wertach, Lindau en Friedrichshafen

29 augustus 2020 - Friedrichshafen, Duitsland

Heel de nacht heeft het geregend en vandaag ook. Ik wist niet dat het zo lang achter elkaar kon regenen. Na het boodschappen doen zijn we over de Deutsche Alpenstrasse naar Lindau gereden.

Uitzicht vanaf de camperplaats vanochtend.

P8295846

Vol met leuke bochten.

P8295851

In Lindau zijn we naar het Friedens raume villa museum geweest. Een museum over vrede, gelijkheid en vrijheid strijders.

P8295860

P8295862

Het ligt in een mooi park vol met oude bomen aan de Bodensee. We zijn hier niet lang buiten gebleven i.v.m. het lekkere weer. Jammer het is er erg mooi.

P8295880

Nu staan we in Friedrichshafen naast het Donier vliegtuig museum.

1. Emmy van de Veerdonk:
    29 augustus 2020
    Die regen heeft toch ook wel wat en de natuur heeft het wel heel hard nodig.Het is hier weer prachtig groen en ook wij hebben weer wat regen gehad.Hier binnen is het na genoeg af .Wanneer ze de afzuigkap komen aansluiten weet ik niet maar vrijdag komen ze de gordijnen hangen en dan gaan we naar Noordwijk.Daar heb ik heel veel zin in .Jullie nog een fijne vakantie.Veel liefs Emmy
  2. Anja en Cor:
    29 augustus 2020
    Ja, voor de natuur is het heerlijk zo'n verfrissende bui en na de hoge temperaturen ook zeer welkom. Goed te horen dat bijna alles op orde is en dan tijd voor een heerlijke ontspanning. Veel plezier in het gezellige Noordwijk.
  3. Henk:
    30 augustus 2020
    Na regen komt zonneschijn! Geldt zeker ook voor jullie.
  4. Anja en Cor:
    30 augustus 2020
    Dat hoop ik, het regent nu al 2 dagen constant.
  5. Elly:
    31 augustus 2020
    Erg jammer van het weer. Wellicht wordt je later weer beloont met iets moois.
  6. Anja en Cor:
    31 augustus 2020
    Klopt vandaag 31 aug. al.