Dag 30 Nettetal naar Oss

22 juni 2022 - Oss, Nederland

P6215527P6215529

Gisteravond nog veel gefotografeerd. Konijntje, merel, Vlaamse gaai, roodborstje, leuk om te zien hoe druk ze zijn met eten en wormen verzamelen voor de kids. P6215532

Vanmorgen in het bos worden we gewekt door hun gefluit, direct zin in de dag. De eerste wandelaars met honden zijn al vroeg van de partij.

We gaan richting huiswaarts, maar eerst nog een fietstocht in Bakel. Wat is Nederland toch heerlijk georganiseerd. Eerst zelf alles bedenken en nu gewoon de knooppunten volgen. IMG_20220622_110338_248

We treffen direct enorm veel zwerfafval aan in het bos en met hekken en betonblokken zijn de fietspaden afgeschermd. Jammer dat het zo moet blijkbaar.

P6225547

P6225570

Maar ons landje is ook mooi, loslopende biggen, beekjes, polderlandschap en nog meer water.

P6225555P6225557

Even later zien we een weiland waar vele tractoren staan en landbouwmachines. Cor ziet direct dat is Kuhn. We fietsen het terrein op en ja hoor: 'hé Cor' , hij wordt direct herkend. Een klantendag om de koper(s) te enthousiasmeren. Leuk het even te hebben gezien.

P6225565P6225569_1

Ze staan bij het missieklooster in Aarle Rixtel op het land. Het klooster heeft ook nog een grot, kloosterboerderij en een restaurant.

Het is wel grappig om te zien. De bejaarden in Oostenrijk en Duitsland reden allemaal op een mountainbike en hier op een lage instapfiets.

We maken een mooie ronde en komen uiteindelijk weer veilig thuis aan.

Hopelijk hebben jullie mee kunnen genieten?

1. Hielke:
    22 juni 2022
    Jazeker!
  2. Anja en Cor:
    Thanks!
  3. Adri:
    23 juni 2022
    Zeker! Fijn dat jullie weer thuis zijn!!
  4. Anja en Cor:
    Veilig en wel.
  5. Anne-Marie:
    23 juni 2022
    Leuk om jullie belevenissen mee te beleven en welkom thuis!
  6. Anja en Cor:
    23 juni 2022
    Dank jullie wel. Jullie ook weer helemaal geland in Nederland. Wel weer een cultuur shock lijkt ons. We spreken snel af.
  7. Anja de Vries:
    23 juni 2022
    Erg leuk jullie verhalen!
  8. Anja en Cor:
    23 juni 2022
    Dank jullie wel. Nog een hele fijne tijd in Noorwegen.
  9. Marjo Wijk:
    23 juni 2022
    leuk jullie verhalen en wat hebben jullie weer veel gezien he.
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn he.
    En hoe gaat het met cor zijn rug?
    Hopelijk alles weer oke groetjes en tot ziens!
  10. Anja en Cor:
    23 juni 2022
    Gelukkig weer veilig thuis en mooie herinneringen gemaakt. Cor heeft morgen een afspraak met de neuroloog.
  11. Rob van den Brink:
    23 juni 2022
    Ach, jammer dat het weer voorbij is. Ik heb genoten en bekende plekjes voorbij zien komen. Dank voor het mogen meeliften. Wij gaan vanaf eind volgende week weer op pad.
  12. Anja en Cor:
    23 juni 2022
    Zeker jammer, maar we kunnen weer nieuwe plannen maken. Jullie weer een super tijd met Mirra gewenst.
  13. Jan:
    23 juni 2022
    Hallo anja en cor. Leuk om jullie reis en de verhalen weer te volgen. Wij genieten nog van een weekje turkije.
  14. Anja en Cor:
    23 juni 2022
    Heel veel plezier in Turkije.
  15. Nel en Jan:
    23 juni 2022
    Fijn dat jullie goed zijn thuis gekomen.
  16. Anja en Cor:
    Oost, west, thuis, best.
    Fijn om weer in ons huis te zijn en ons eigen tuintje ☀️