42 Van Maasmechelen via Susteren naar Herkenbosch

24 september 2020 - Herkenbosch, Nederland

Vanmorgen gewekt door de watervogels. Dat is pas lekker. Vannacht heeft het wel geregend dat was voor ons wel weer even geleden. We zijn eerst naar Stein gereden om bij een camperwinkel na wat spullen te kijken. Daarna bij een kasteel ruïne gekeken

P9248080

P9248100

Via een park terug naar de camper.

P9248087

'S middags hadden we afgesproken bij HY vrienden in Susteren. Laat in de middag naar Herkenbosch. Door een wildrooster is de cp niet te bereiken vanuit Nederland. We besluiten om op het Natuurpark de Meimweg  te gaan staan die we even tevoren gezien hadden. Na het eten nog een wandeling en plots staan we in een afgebrand gebied.

P9248109

P9248113

Als ik bij een voorbijgangers informeer blijkt dit een paar maanden geleden gebeurd te zijn.

1. Anja de Vries:
    24 september 2020
    Weer in Nederland aangekomen. Niet meer zo ver van huis. Het einde in zicht!? Prachtige foto's en verhalen! Het begint bij ons ook te kriebelen......
  2. Anja en Cor:
    26 september 2020
    Ja, het komt voor jullie ook dichterbij. Komende week gaan we nog een paar dagen met vrienden kamperen en dan weer naar huis.
  3. Tom:
    24 september 2020
    Wat leuk de kasteelruïne in Stein, mijn broer heeft daar vlak naast gewoond. Hoe is het om weer bijna thuis te zijn?
  4. Anja en Cor:
    27 september 2020
    Nu op een uur afstand maar we blijven nog lekker weg.
  5. Anja de Vries:
    26 september 2020
    Een goede afsluiter. Geniet ervan! Groetjes van ons!