Dag 01 / Zondag 17-09-2023 / Kinrooi België

17 september 2023 - Thorn, Nederland

Na een schitterende nazomerdag gisteren, heeft het vannacht veel geregend. Maar we kunnen uiteindelijk toch droog inpakken. Na de lunch vertrekken we.

P9170002

Nog even langs vrienden om gedag te zeggen. Niet thuis. Dan richting onze dochter, een dikke afscheidsknuffel en dan op naar de voorstelling' Hap uit je bed'.

P9170004~2

De kinderen zijn super enthousiast, de voorstelling is geslaagd. Actrice Isa en acteur Niek hebben het mooi gespeeld.

_P9170013

Heb je jonge kids of kleinkinderen (3 tot 8 jaar) en is de voorstelling in de buurt, zeker een aanrader om te gaan kijken.

Screenshot_20230917_203035

Tot slot nog een bakkie met vrienden en dan op weg richting Thorn. Niet te ver want het is al laat in de middag. We komen aan bij de Maas vallei.

_P9170021

We hebben een heerlijk plekje in het groen, bij het water.

_P9170020

_P9170025

Nog een korte wandeling, anders is het donker.

Na het eten, uitbuiken en relaxen. Het was een geslaagde eerste dag.

1. Anja de Vries:
    17 september 2023
    Globetrotters, heel goede reis en natuurlijk veel plezier. Dat wordt de komende weken genieten van jullie reisverhalen. Leuk vooruitzicht! Ik las vanmiddag ergens dat Noord Spanje het reisdoel is? Die staat ook ook op ons wensenlijstje in combinatie met Portugal. Voorlopig niet want ik krijg vanaf oktober 2x een nieuwe knie. Veel revalidatie naderhand. Een jaar onder de pannen.
  2. Anja en Cor:
    17 september 2023
    Och jee, Anja, dat is niet niks. Maar ook weer fijn dat er mogelijkheden zijn. Geniet maar heerlijk mee, afgelopen jaar Spanje en Portugal gedaan nu het Noorden van Spanje. Veel lees plezier.
  3. Monique:
    Geniet er van!
  4. Anja en Cor:
    17 september 2023
    Gaan we zeker doen. Thanks!
  5. Elly:
    17 september 2023
    Wat leuk zo' n voorstelling. Ik zeg het voort. Jullie wens ik een goede mooie reis. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
  6. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Echt leuk voor peuters en kleuters.
    Dank je wel, Elly.
  7. Pien:
    17 september 2023
    Wens jullie een 'motorpechloze' reis 😄. Dat was helaas ons grootste avontuur in 5 jaar met onze camper. Heel veel reis- en camperplezier!
  8. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Dat hopen wij ook. Verdrietig voor jullie. Succes met de reparatie.
  9. Adri:
    17 september 2023
    Behouden reis! Wim & Adri ( dan maar een bakske bij thuiskomst 😉🙂)
  10. Anja en Cor:
    Thanks. Houden we jullie aan ☕
  11. Marjo van wijk:
    17 september 2023
    veel plezier geniet ervan samen.
    was gezellig donderdag met jullie🥰
  12. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Dank je wel. Dat vonden wij ook, voor herhaling vatbaar.
  13. Hielke:
    17 september 2023
    Goeie reis en veel plezier met die’n brommers achterop!
  14. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Dank. Dat gaat wel lukken.
  15. Jan:
    17 september 2023
    Heel veel plezier en geniet ervan. We ga de verhalen en avonturen weer volgen.!
  16. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Dank je. Geniet maar mee op afstand.
  17. Anita:
    17 september 2023
    Onze korte reis door Duitsland zit er al weer op. Jullie lange reis richting Noord Spanje begint. Heel veel plezier en genietmomentjes onderweg. Als jullie weer reisverslagen bijhouden dan gaan we die zeker volgen. Met veel plezier zijn we dan ook een beetje op reis. Het is jullie gegund. Groetjes Anita en Poef
  18. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Kunnen jullie nu meereizen naar het Noorden van Spanje. Groetjes van ons.
  19. Jan Heijnen:
    18 september 2023
    Mooi gebied bij Thorn. Hier stonden wij in het voorjaar. We gaan jullie weer volgen. Veel plezier in Spanje.
  20. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Dank jullie weg. We gaan straks weer verder.
  21. Heddy Saris:
    18 september 2023
    Hoi camperreizigers of beter gezegd nomaden 😉😂
    Zozo, weer op reis...
    Hopelijk voor jullie weer een fantastische en pechloze reis.🤞🙏🏼
    Doeggie🖐️
  22. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Dat hopen wij ook van harte, dank je wel.
  23. Wolter en Elly:
    18 september 2023
    Heel veel plezier en een goede reis.
    En voorzichtig.
    Groetjes van Wolter en Elly
  24. Anja en Cor:
    18 september 2023
    We zijn voorzichtig en gaan er wat moois van maken. Dank jullie wel. Groetjes van ons.
  25. Henk:
    18 september 2023
    Veel reisplezier Anja en Cor!! Geniet ervan. We gaan jullie met plezier volgen.
  26. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Dank je wel. De verhalen volgen vanzelf.
  27. Nel en Jan:
    18 september 2023
    Ook wij wensen jullie een goede reis.En geniet er van.Wij zullen jullie reisverslag weer lezen.Groetjes, Jan en Nel.
  28. Anja en Cor:
    Dankje wel.
  29. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Anja: Dank jullie wel. Geniet maar heerlijk mee, gezellig.
  30. Anne-Marie:
    18 september 2023
    Enjoy! Hebben jullie Polarsteps?
  31. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Ja, maar alleen om te kijken.
  32. Claire Bosse:
    18 september 2023
    Hoi Cor & Anja, we wensen jullie een mooie reis naar en in Noord Spanje. Stoppen jullie onderweg in de Dordogne? Dan zijn jullie van harte welkom :-) Veel reisplezier van Claire & Gordon
  33. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Dank jullie wel. De exacte route weten we nog niet. Dank voor het warme welkom. Mocht het zo zijn dan laten we het tijdig weten. Groetjes van ons.
  34. Bertil 't Mannetje:
    Oef.....wat een plannen.
    Als dat maar goed gaat.
    Ik wens jullie veel succes en een fijne reis.
    Na zoveel plezier zal het weer wennen zijn om Nederland te ervaren.
    Succes!
    Groet van Bertil.
  35. Anja en Cor:
    18 september 2023
    Natuurlijk gaat dat goed Bertil. We gaan ervoor en delen al het moois wat we mogen ervaren. Dank je wel. Groetjes van ons.