Dag 49 / Donderdag 25-06-2026 / Heusden-Zolder - Oss
Wat een pittige nacht. Zo benauwend. We ontbijten pakken onze spullen en gaan richting Blanche en Pieter.
We passeren het circuit van Zolder.
Op de afgesproken tijd zijn we bij onze Belgische vrienden.
We worden hartelijk ontvangen. De gesprekken gaan weer gewoon verder waar we gestopt waren.
Leuk dat die mannen veel overeenkomsten hebben samen, motoren, muziek, handigheid etc.
We worden verwend met een heerlijke BBQ, salades en als toetje ijs. Komt helemaal goed met de kilo's.
De tijd vliegt voorbij. We willen graag voor de drukte Eindhoven hebben gepasseerd. Maar eerst een nieuwe afspraak inplannen.
We nemen afscheid.
Geen file, wel wat langzaam rijdend verkeer.
Weer veilig thuis, van een bijzondere reis met veel herinneringen en mooie mensen die zich in ons harten hebben genesteld.
Lieve mensen, dank jullie wel voor het volgen van onze reis. Graag zien we jullie terug. Tot de volgende keer. Warme groetjes van ons. Doei, doei.




Altijd welkom.
Het is inderdaad warm 40°.
Tot gauw!
Ja, super genoten en fijn dat jullie hebben mee genoten.
Cor, tot zaterdag!
Ja, dat is het belangrijkste.
Italië met schilderachtige dorpjes en uitzichten.
Historie bij de hand.
Ik lees graag jullie volgend verhaal.
Prachtig die mooie historische dorpjes.
Altijd weer welkom.
Fijn, dat jullie weer terug zijn.
We horen de verhalen ook graag in de gesprekken met elkaar 🤗
Veilig en wel.
Uiteraard horen jullie de verhalen.
Dank jullie wel.
Doen we zeker.
Tot snel!
6000 km gereden.
Klopt helemaal zonder problemen.
Graag gedaan.
Tot een volgende keer.
Ik denk dat ik jullie vanmiddag net gemist heb toen jullie thuis kwamen. Jammer.
Fijn te horen, graag gedaan.
We hebben je niet gezien, zeker jammer.
Het was zeker een succes, met mooie ontmoetingen en herinneringen.
Een zeer waardevolle reis.
Graag gedaan.
Tot snel!
Tot de volgende keer,doeggie en liefs ❤️
Allemaal cadeautjes mogen ontvangen onderweg.
Tot later! Bye 👋
Goed te horen.
Zeer belangrijk.
Graag gedaan.
Ja, speciaal.
È come se non ci fossimo mai lasciati.
Speriamo di rivederci presto con amicizia sincera Patrizia e Claudio
Sì, abbiamo la sensazione di conoscerci meglio grazie a questi racconti di viaggio. Ci piacerebbe molto tornare a visitare Bene Vagienna. Siete sempre i benvenuti se vorrete unirvi a noi nei nostri viaggi. Un caro saluto, Cor e Anja.
Graag gedaan.
Zullen we doen.
Super fijn om op deze manier met jullie mee te mogen genieten en reizen echt anders als dat je de verhalen achteraf pas hoort.
Dank je wel daarvoor.
Ook fijn dat jullie weer in Oss zijn tot gauw.
We kletsen snel even bij
Tot later!
Zoveel mooie dingen gezien en mooie mensen ontmoet.
en dan op deze speciale dag thuis komen. Proficiat Cor en Anja
het gaat jullie goed.
Klopt mooie ontmoetingen en herinneringen.
Dank je wel, Emmy.
wat zal jill en toet blij zijn jullie weer te zien en te knuffelen.
Jullie hebben weer genoten en ik van jullie verhalen zo reis ik met jullie mee.
Ik lees ze graag .
Tot snel we komen binnen kort een bakske doen.
lieve groetjes uit Haaren
Ja, fijn ze beiden weer te zien en vast te kunnen houden.
Goed te horen.
De koffie staat klaar.
Groetjes van ons.