Dag 49 / Donderdag 25-06-2026 / Heusden-Zolder - Oss

25 juni 2026 - Oss, Nederland

Wat een pittige nacht. Zo benauwend. We ontbijten pakken onze spullen en gaan richting Blanche en Pieter.

We passeren het circuit van Zolder.

Circuit Zolder

Op de afgesproken tijd zijn we bij onze Belgische vrienden.

We worden hartelijk ontvangen. De gesprekken gaan weer gewoon verder waar we gestopt waren.

Leuk dat die mannen veel overeenkomsten hebben samen, motoren, muziek, handigheid etc.

We worden verwend met een heerlijke BBQ, salades en als toetje ijs. Komt helemaal goed met de kilo's.

De tijd vliegt voorbij. We willen graag voor de drukte Eindhoven hebben gepasseerd. Maar eerst een nieuwe afspraak inplannen. 

We nemen afscheid.

Blanche - Pieter en wij.

Geen file, wel wat langzaam rijdend verkeer.

Weer veilig thuis, van een bijzondere reis met veel herinneringen en mooie mensen die zich in ons harten hebben genesteld.

Lieve mensen, dank jullie wel voor het volgen van onze reis. Graag zien we jullie terug. Tot de volgende keer. Warme groetjes van ons. Doei, doei.

Bye, bye.

Foto’s

42 Reacties

  1. Rob van den Brink:
    25 juni 2026
    Welkom thuis. Dank voor het mogen meereizen en meegenieten. Groetjes uit een heerlijk warm Catalonië. Sterkte met de Nederlandse hitte.
  2. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Dank je
    Altijd welkom.
    Het is inderdaad warm 40°.
  3. Elian Daris:
    25 juni 2026
    Prachtige reis en leuk om met jullie mee te reizen. Tot snel! 😘
  4. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Fijn te horen.
    Tot gauw!
  5. Jan:
    25 juni 2026
    Jullie hebben weer genoten, en wij ook. Welkom thuis weer.
  6. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Dank jullie wel.
    Ja, super genoten en fijn dat jullie hebben mee genoten.
  7. Thom:
    25 juni 2026
    Dank voor het dagelijks delen van jullie belevenissen en de foto's daarbij. Heel fijn dat jullie weer gezond thuis zijn.

    Cor, tot zaterdag!
  8. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Graag gedaan.

    Ja, dat is het belangrijkste.
  9. Bertil 't Mannetje:
    25 juni 2026
    Heb met interesse jullie belevenissen gevolgd.
    Italië met schilderachtige dorpjes en uitzichten.
    Historie bij de hand.
    Ik lees graag jullie volgend verhaal.
  10. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Fijn te horen Bertil.

    Prachtig die mooie historische dorpjes.

    Altijd weer welkom.
  11. Adri:
    25 juni 2026
    Welcome home 🏠🙂
    Fijn, dat jullie weer terug zijn.
    We horen de verhalen ook graag in de gesprekken met elkaar 🤗
  12. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Dank jullie wel.
    Veilig en wel.
    Uiteraard horen jullie de verhalen.
  13. Anita van Kraaij:
    25 juni 2026
    Fijn dat jullie zo'n mooie en liefdevolle vakantie hebben gekregen. Het is jullie gegund. Geniet lekker na samen met Jill. Tot gauw
  14. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Erg waardevol.
    Dank jullie wel.
    Doen we zeker.
    Tot snel!
  15. Jeanne Peters:
    25 juni 2026
    Fijn om weer thuis te zijn. Jullie hebben toch heel wat kilometers gemaakt. Altijd fijn als dat zonder ongemakken gebeurd. Dank je wel voor jullie mooie verhalen en natuurlijk de schitterende foto’s. 😘
  16. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Zeker, weer veilig thuis.
    6000 km gereden.
    Klopt helemaal zonder problemen.
    Graag gedaan.
    Tot een volgende keer.
  17. Hanita Draad:
    25 juni 2026
    Welkom thuis. Ik heb genoten van jullie reisverslagen en prachtige foto’s. Dankjewel dat ik mee mocht op jullie reis.
    Ik denk dat ik jullie vanmiddag net gemist heb toen jullie thuis kwamen. Jammer.
  18. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Dank je wel.
    Fijn te horen, graag gedaan.
    We hebben je niet gezien, zeker jammer.
  19. Hielke Kuitert:
    26 juni 2026
    Ja dat was weer leuk meelezen, en volgens mij was Italië toch wel een succes hè
  20. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Fijn te horen.
    Het was zeker een succes, met mooie ontmoetingen en herinneringen.
    Een zeer waardevolle reis.
  21. Rian:
    26 juni 2026
    Welkom thuis. Bedankt.voor jullie reisverslagen
  22. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Dank je wel.
    Graag gedaan.
  23. Miranda:
    26 juni 2026
    Welkom thuis 🇳🇱
  24. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Dank je wel.
    Tot snel!
  25. Heddy:
    26 juni 2026
    Altijd fijn om te lezen dat jullie weer veilig thuis zijn aangekomen met jullie vier onbeschadigde armen, benen en twee hersens. En niet vergeten jullie nog complete camper! Wat een bagage hebben jullie meegenomen, mooie herinneringen, nieuwe plekken ontdekt en bezocht, nieuwe lieve mensen leren kennen..

    Tot de volgende keer,doeggie en liefs ❤️
  26. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Zeer belangrijk.

    Allemaal cadeautjes mogen ontvangen onderweg.

    Tot later! Bye 👋
  27. Jos:
    26 juni 2026
    Het was een práchtige reis. We hebben ervan genoten om mee te reizen! Èn weer veilig thuis 🤗 Dankjewel voor het delen ❣️
  28. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Zeer bijzonder.

    Goed te horen.

    Zeer belangrijk.

    Graag gedaan.
  29. Elly:
    26 juni 2026
    Anja en Cor, welkom thuis op deze memorabele dag.
  30. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Dank je wel.
    Ja, speciaal.
  31. Patrizia:
    26 juni 2026
    Grazie per avermi permesso attraverso le foto ed i racconti di viaggiare con voi!
    È come se non ci fossimo mai lasciati.
    Speriamo di rivederci presto con amicizia sincera Patrizia e Claudio
  32. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Grazie, Patrizia e Claudio.
    Sì, abbiamo la sensazione di conoscerci meglio grazie a questi racconti di viaggio. Ci piacerebbe molto tornare a visitare Bene Vagienna. Siete sempre i benvenuti se vorrete unirvi a noi nei nostri viaggi. Un caro saluto, Cor e Anja.
  33. Emelie:
    26 juni 2026
    Welkom thuis, dank voor het delen van jullie mooie reis. En geniet vandaag ook weer van deze mooie dag ❤️
  34. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Dank jullie wel.
    Graag gedaan.
    Zullen we doen.
  35. Hermie:
    26 juni 2026
    Zoals iedereen hierboven al heeft gezegd geld natuurlijk ook voor mij.
    Super fijn om op deze manier met jullie mee te mogen genieten en reizen echt anders als dat je de verhalen achteraf pas hoort.
    Dank je wel daarvoor.
    Ook fijn dat jullie weer in Oss zijn tot gauw.
  36. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Fijn te horen, Hermie.

    We kletsen snel even bij

    Tot later!
  37. Emmy van de Veerdonk:
    26 juni 2026
    dankjewel voor het mee reizen, jullie kunnen hier weer even op teren.
    Zoveel mooie dingen gezien en mooie mensen ontmoet.
    en dan op deze speciale dag thuis komen. Proficiat Cor en Anja
    het gaat jullie goed.
  38. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Graag gedaan.
    Klopt mooie ontmoetingen en herinneringen.
    Dank je wel, Emmy.
  39. Marjo van wijk:
    26 juni 2026
    welkom thuis cor en anja
    wat zal jill en toet blij zijn jullie weer te zien en te knuffelen.
    Jullie hebben weer genoten en ik van jullie verhalen zo reis ik met jullie mee.
    Ik lees ze graag .
    Tot snel we komen binnen kort een bakske doen.
    lieve groetjes uit Haaren
  40. Anja en Cor:
    26 juni 2026
    Dank je wel.
    Ja, fijn ze beiden weer te zien en vast te kunnen houden.
    Goed te horen.
    De koffie staat klaar.
    Groetjes van ons.
  41. Monique:
    27 juni 2026
    Leuk om jullie belevenissen zo mee te mogen lezen. Welkom terug.
  42. Anja en Cor:
    27 juni 2026
    Dank je wel.

Jouw reactie