41 Van Nida naar Suvernai

30 augustus 2021 - Suvernai, Litouwen

Na het ontbijt hebben weer met koffie, thee en koek verder zitten kletsen met Pedro, Isa en Charlie. Om een uur of twaalf zijn we nog met de motor op pad gegaan.

IMG_20210828_160436_6

OI000022

Als eerste naar de duinen van Nida om ook ook nog wat shots met de drone te maken.

OI000023OI000024

OI000025

Daarna naar een bijzondere begraafplaats. Met veel houten kruizen.

Teruggekomen moet de motor weer op de aanhanger en de kleding worden ingepakt. Dat lukt ons in een kleine 20 minuten en daarbij moest de aanhanger nu ook los en aangekoppeld worden. Het gaat dus best vlot.

De reis van het eiland ging minder vlot. We hebben 1.5 uur moeten wachten bij de pont. Waarschijnlijk door een ongeluk, maar daar was niks meer van te zien.

OI000027

Na nog een uurtje rijden kwamen we hier aan. Aan de overkant ligt Nida.

OI000028

OI000026

Daar is een man, met dochter en vriend creatief aan het tekenen en schilderen. We bewonderen zijn tekenboek. Bij het afscheid krijgen we een mooie kaart van Egidijus. Erg aardig.

IMG_20210830_094619_641

's Avonds gezellig zitten kletsen met  Liciata en Janus uit Litouwen die hier met een tentje kwam staan.

OI000029

Zonsondergangen, Anja kan er geen genoeg van krijgen

1. Elly:
    30 augustus 2021
    Volgens mij lopen jullie met verslag achter. Hier is de zon nog niet onder, Hahaha
    Een prachtige pentekening. Leuk dat je zoiets zomasr krijgt.
  2. Anja en Cor:
    30 augustus 2021
    Ja, door onze ontmoetingen liepen we een dag achter. Hopelijk komt er vanavond nog een en dan is het weer up to date. Ja, attent hé van de kunstenaar.
  3. Anja en Cor:
    30 augustus 2021
    Lag ook een beetje aan de wodka.
  4. Hermie:
    30 augustus 2021
    Wat heerlijk weer om allemaal te lezen, en om op de foto's te zien wat je zo onderweg tegen komt. Geweldig.
  5. Anja en Cor:
    31 augustus 2021
    We doen ons best als reizende reporters om iedereen te blijven boeien 😉
  6. Anja en Cor:
    31 augustus 2021
    Ja, het is een groot avontuur. Vandaag weer de mensen ontmoet waar we afgelopen jaar mee op een camper plek stonden. Hoezo toevallig??