Dag 10 van Rye naar Grong 217 km

16 juli 2019 - Grong, Noorwegen

Eerst nog 2 foto's van onze overnachtingsplaats die laat genomen zijn. Hoe verder we komen hoe langer dat het licht blijft.

OI000001OI000002

En nu vandaag. Het heeft vannacht nog flink geregend maar om 8 uur is het droog en dat bleef de hele dag zo en in de middag kwam de zon er ook nog bij.

Vandaag eerst naar Trondheim diverse winkels gezocht om de gsm van Anja te laten repareren. Dat ging niet lukken binnen een dag dus hebben een ander gekocht. Toen we terug kwamen bij de wagen bleken we tegenover Mr. FIX te staan. Of hij het had kunnen fixxen zal altijd een vraag blijven. Dus eerst verder kijken als je neus lang is.

IMG_20190716_223640

OI000003

Mooi weggetje binnen door of buitenlangs naar Trondheim.

OI000004

De haven.

OI000006

Een park

OI000005

Wat gewandeld door de stad een kerk bezocht en bij de kathedraal gaan kijken. Een leuke stad zelfs de winkels zijn wel leuk.

OI000009

OI000010

OI000011

De was is ook weer gedaan.

We staan weer op een mooie plek aan een rivier in een klein park.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hetty:
    17 juli 2019
    Mooie foto met de zonsondergang.
  2. Elian Daris:
    17 juli 2019
    Zijn jullie lekker aan het genieten?! Het ziet er mooi uit allemaal en leuke ritjes.👍🏻 X
  3. Trudie:
    17 juli 2019
    Wat mooi weer zeg. Heb je gewoon hetzelfde tel nummer gehouden of werkt het oude niet meer? Groetjes maar weer
  4. Anita:
    17 juli 2019
    Ben net thuis en zie jullie zonsondergang. Ook heel erg mooi, maar niet zo oranje-rood als je weleens ziet. De zon mag nog iets meer zijn best doen daar bij jullie.
    Veel plezier tijdens het genieten van de mooie natuur daar.
  5. Elly:
    19 juli 2019
    Hebben jullie ook masnsverduistering meegemaakt
  6. Anja en Cor:
    19 juli 2019
    Niks van gezien, hier gaat de zon bijna niet onder.