Dag 48 van Westerstede naar Diever 176 km

26 augustus 2019 - Oss, Nederland

Vandaag vertrekken we naar Diever, waar we uitgenodigd zijn door vrienden, (ja die hebben we) , om het weekend met hun door te brengen. Daar we pas laat in de middag verwacht worden gaan we eerst naar Bourtange, een oude vesting in Groningen.

OI000434

OI000430

Leuk om te bekijken en rond te wandelen.

OI000431

Het toilet van de garnizoen soldaten.

OI000432

OI000433

Daarna is het tijd om feest te vieren in Diever.

1. Trudie:
    26 augustus 2019
    En weer veilig in Oss aangekomen. Geniet maar lekker na en succes met wennen hier weer. Ik vond het erg leuk jullie verhalen te lezen en prachtige foto's te zien!
    Ja, weer veilig en gezond thuisgekomen en dat is uiteindelijk het belangrijkste.
  3. Adri:
    26 augustus 2019
    Van het slapen op wielen, nu weer een trap op om naar boven te komen. Het zal zeker raar en wennen zijn om weer thuis te zijn. Alles lijkt thuis zo groot na zeven weken in je camper gehuisd te hebben.
    Jullie zijn aan een uitdaging begonnen en... het zit er al weer op. Met een “ schat” aan reiservaring weer terug in het Osse.
    Jill blij. Jullie blij. Veel aan Mike gedacht. Hanne gezien. Nu effe bijkomen.