Dag 49 van Diever naar Oss 169 km

26 augustus 2019 - Oss, Nederland

Vandaag dus naar huis. Na het opruimen. Vertrekken we naar Steenwijk waar we een tussenstop maken bij een vrouw bij wie Anja op de lagere school heeft gezeten en daarna nooit meer heeft gezien. Leuk herinneringen ophalen. Om 2 uur vertrekken we richting Oss en om half 4 zijn we weer thuis. Een beetje raar.

1. Jill:
    Eindelijk!
    Lang geduurd hè.
    27 augustus 2019
    ❤️😁
  4. Tom:
    26 augustus 2019
    Welkom thuis allebei! Weer veel mooie herinneringen erbij denk ik zo.
    Groetjes, Tom
  5. Adri:
    26 augustus 2019
    Dit kan wel eens het laatste reisverslag worden van jullie Scandinavië reis, verwacht ik maar.
    Ik geef jullie mijn complimenten. De verslagen waren duidelijk, kort en bondig bijgehouden en ik vond het heel leuk om op deze manier met jullie mee te kunnen genieten.
  6. Elian Daris:
    27 augustus 2019
    Welkom thuis!!! Prachtige reis en ervaring rijker. Leuk dat we een beetje mee hebben kunnen reizen!!! 😘
  7. Anita:
    Ik sluit me bij de woorden van Adri aan. Heel erg genoten van jullie reisverslag. Het voelde om ook een beetje erbij te zijn geweest.