OI000171

31 juli 2019 - Hammerfest, Noorwegen

OI000171

Deze foto werd gemaakt op 31 juli 2019 in Hammerfest, Noorwegen met een Olympus E-M10 Mark Iii.

1. Trudie:
    31 juli 2019
    Super mooi weer om te lezen en de foto's te zien! Gave reis hoot
  2. Anita:
    5 augustus 2019
    ik zou nu wel even naast je willen zitten en bij jullie willen zijn. Aan de foto's te zien is dit een bijzondere vakantie met supermooie momenten en ervaringen.
  3. Anja en Cor:
    5 augustus 2019
    Het is echt een fantastisch land. Zoveel natuurschoon en bijzondere mensen die ons pad kruisen. We komen nu van het Trollenpad in Trollholmsund af het betreft een oude Samilegende. Je kunt het terugvinden op Wikipedia. We blijven ons verwonderen. Ik zei zojuist tegen Cor volgens mij zijn wij in ons vorige leven zigeuners geweest. Het trekken van A naar B en niet wetend wat er op je pad komt vinden we beiden geweldig. Hopelijk heb jij ook bijzondere dagen beleefd. We zien elkaar eind van de maand. Gezellig. Groetjes aan Poef
  4. Anita:
    5 augustus 2019
    Ga ik zeker even lezen. Wij hopen jullie ook te zien eind van de maand. Dan komen jullie gewoon even naar Nederland om ons allen te begroeten en gaan jullie weer verder met jullie zigeunerleven. Wel even bij Jill aangaan hoor. Misschien ga ik wel mee, ha ha.
  5. Anja en Cor:
    De Gypsy familie op pad.