P6216448

21 juni 2023 - Telc, Tsjechië

P6216448

Deze foto werd gemaakt op 21 juni 2023 in Telc, Tsjechië met een Olympus E-M10 Mark Iii.

1. Heddy Saris:
    22 juni 2023
    Wat een mooie dag hebben jullie gehad! Zoveel mooie gebouwen gezien! Zulke gebouwen herken ik duidelijk aan onze vakanties in deze lad en de andere landen erom heen.

Goddank dat de boom op de andere plek terecht is gevallen en niet op jullie 🫣🙄
  2. Anja en Cor:
    22 juni 2023
    Telc is een mooi historisch plaatsje.
    Ja, het had niet de boom naast de camper moeten zijn, dan was het een ander verhaal geweest. Misschien wel lichamelijk letsel, zeker weten materieel. Dankbaar dat er niets is gebeurd.
  3. Heddy Saris:
    24 juni 2023
    Ja zeker! Dat gevoel ken ik maar al te goed! Wij zijn in Portugal ook net de overstroming gepasseerd, wat een eng gevoel is het. Maar probeer dat toch los te laten en gewoon verder genieten van de vele leuke dagen.
    Jullie en wij hebben echt de bofferds dat wij zo'n leven kunnen leiden, terwijl er boel mensen nog steeds moeten lijden van de armoe of oorlog.😪
  4. Anja en Cor:
    24 juni 2023
    Ja, zeer trieste situaties.
  5. Heddy Saris:
    25 juni 2023
    😱Ik zie, dat ik een verkeerd hulpwerkwoord heb gebruikt...😩 ...Wij HEBBEN echt... Het moet zo,: ...wij ZIJN echt... 😉