Dag 5 Hauterives naar Oss

20 mei 2022 - Oss, Nederland

Weer thuis!

Gisteravond nog een concert van kwakende kikkers meegemaakt en een paar salamandertjes gespot.

Ook is het gelukt een cache te vinden.

Vanochtend bleek Cor teveel pijn te hebben om de reis voort te zetten. Keuze snel gemaakt dan terug naar huis. Cor rijdt ondanks de pijn toch het eerste stuk. De temperatuur is 30 graden. Het is niet zoals in Nederland dat je in korte tijd op een autobaan zit. We moeten een heel stuk terug rijden voordat we de grote weg op kunnen. Er zijn vele weg werkzaamheden maar qua tijd vwb files viel het reuze mee. Stoppen om de benen te strekken, lunchen ed en dan weer verder. Je komt van alles tegen onderweg. Een camper niet met een motor op een aanhanger maar wel met een Smart en dan ook nog 2 fietsen. Als avondeten maar een boterham anders wordt het wel erg laat vanavond. We moeten dwars door Luik ivm problemen op de rondweg. Nou, ik (Anja) leer zo goed manoeuvreren met camper en aanhanger.

Cor heeft telefonisch contact gehad met de huisarts en therapeut. Jill heeft pijnstilling gehaald bij de apotheek. Bij thuiskomst 22.00 uur, worden we verwelkomd door Jill en kan Cor de eerste pil innemen.

Morgen heeft hij afspraken bij huisarts en fysio. Wordt vervolgd…