Dag 5 Hauterives naar Oss

20 mei 2022 - Oss, Nederland

Weer thuis!

Gisteravond nog een concert van kwakende kikkers meegemaakt en een paar salamandertjes gespot.

IMG_20220518_193622_309

Ook is het gelukt een cache te vinden.

Vanochtend bleek Cor teveel pijn te hebben om de reis voort te zetten. Keuze snel gemaakt dan terug naar huis. Cor rijdt ondanks de pijn toch het eerste stuk. De temperatuur is 30 graden. Het is niet zoals in Nederland dat je in korte tijd op een autobaan zit. We moeten een heel stuk terug rijden voordat we de grote weg op kunnen. Er zijn vele weg werkzaamheden maar qua tijd vwb files viel het reuze mee. Stoppen om de benen te strekken, lunchen ed en dan weer verder. Je komt van alles tegen onderweg. Een camper niet met een motor op een aanhanger maar wel met een Smart en dan ook nog 2 fietsen. Als avondeten maar een boterham anders wordt het wel erg laat vanavond. We moeten dwars door Luik ivm problemen op de rondweg. Nou, ik (Anja) leer zo goed manoeuvreren met camper en aanhanger.

IMG_20220519_132740_706

Cor heeft telefonisch contact gehad met de huisarts en therapeut. Jill heeft pijnstilling gehaald bij de apotheek. Bij thuiskomst 22.00 uur, worden we verwelkomd door Jill en kan Cor de eerste pil innemen.

IMG_20220519_211027_119

Morgen heeft hij afspraken bij huisarts en fysio. Wordt vervolgd…

1. Rob van den Brink:
    20 mei 2022
    Ach jeetje zeg, dat is balen die pijn. Rustig aan en heel veel sterkte.
  2. Tom:
    20 mei 2022
    Hoop dat de oorzaak en de oplossing snel gevonden zijn Cor.
  3. Elly:
    20 mei 2022
    Ohh wat heftig en jammer. Belangrijker is dat de pijn en klachten overgaan. Veel luefs en sterkte.
  4. Wolter en Elly:
    21 mei 2022
    Wat jammer dat jullie terug moesten. Sterkte voor allebei.
    Houd ons op de hoogte.
  5. Marjo Wijk:
    25 mei 2022
    ooooo dat is balen dat je niet meer verder kan hoop dat het snel wat beter gaat met cor!!!
    Heel veel beterschap