Dag 05 / Donderdag 21-09-2023 / Saint Amand Magnazeix / 17°

21 september 2023 - Fromental, Frankrijk

7.00 uur Tik, tik, tik, we worden gewekt door een paar regendruppels.

We zitten 50 mtr van een boulangerie af en Cor haalt een baguette. Helaas geen bruine broodjes en croissants.

P9210145

Als we na het ontbijt dan vertrekken begint het echt te regenen. We rijden naar het dorpje Meung sur Loire. We parkeren op de camperplaats, een mooie plek, met speeltuin, zwembad en sportvelden. Tijd voor koffie. Daarna wandelen we gewapend met plu door het plaatsje, het heeft een Chateau, kerk, vakwerkhuisjes en er loopt de rivier La Loire.

_P9210147

_P9210148

_P9210150

_P9210153

We nuttige een lunch en vervolgens onze trip.

Ja en wat doe je dan tijdens zo'n regenachtige trip. Chips eten en heerlijk meelallen. Zie filmpje.

_P9210156

We worden er melig van. Om half 4 schijnt de zon weer volop. Eenmaal op de camperplaats kunnen we ons plekje kiezen. Wat een schitterende plek. Er liggen drie meertjes omheen, een picknickplek, een tennisbaan, een toiletgebouw en alle voorzieningen.

We wandelen rond de meertjes, vinden de cache en dan is het alweer tijd voor het avondeten. Times flies.

_P9210159

P9210162

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Richard:
    21 september 2023
    Doen jullie goed, camperen en schat zoeken
  2. Anja en Cor:
    21 september 2023
    Ja, waar anders kun je dat camperen van betalen, van die schatten dus.
  3. Monique:
    Altijd serieus hè die Cor
  4. Anja en Cor:
    21 september 2023
    Zo'n serieus manneke, maar niet heus.
  5. Heddy Saris:
    Haha opmerkingen over Cor ...🤣

Voor sneller geld binnenhalen; beter mee doen met Miljoenenjacht dan miljoenen schatjes zoeken, haha! 🤣

Hopelijk blijft het weer niet treuren.😉
  6. Anja en Cor:
    22 september 2023
    We eens blij met de kleine dingen. Het weer gaat in het weekend opklaren. Nu schijnt het zonnetje al, vrijdag 22 sept. 9.15 uur 🌞
  7. Heddy Saris:
    22 september 2023
    Leuk filmpje, twee vrolijke snoetjes! 👍😁
  8. Anja en Cor:
    22 september 2023
    Jij ziet het helemaal goed Heddy.
  9. Heddy Saris:
    22 september 2023
    Inderdaad Anja, wij zijn ook vooral blij met de kleine dingen, zoals met onze ”oude" camper. Vooral blij met de liefde en het geluk vd kinderen en kleinkind. De lach van mijn kleindochter is echt geweldig en zó kostbaar, altijd zó blij als zij mij ziet. 😄
  10. Anja en Cor:
    22 september 2023
    Wat een rijkdom hé, kinderen en jullie straks 2 kleinkinderen, echt een geschenk. Die "oude" camper van jullie heeft jullie wel tot de Noordkaap en terug gebracht
  11. Heddy Saris:
    22 september 2023
    👍😊 inderdaad ! Wat een reis was het! Om nooit te vergeten, al die mooie herinneringen ook een rijkdom! Geldt zeker ook voor jullie! 😉
  12. Anja en Cor:
    Prachtige herinneringen.
  13. Wolter en Elly:
    22 september 2023
    Wat schrijven jullie toch leuk.
    Het leest alsof je er zelf bij bent.
    Geniet van alles wat je meemaakt , jullie verdienen het.
    En voorzichtig he?
    Groetjes
  14. Anja en Cor:
    22 september 2023
    Gezellig dat jullie meereizen. Fijn! We zullen voorzichtig zijn.
  15. Elly:
    22 september 2023
    om die schat te zoeken hoef je niet ver te gaan.
  16. Anja en Cor:
    22 september 2023
    Nee, dat klopt, we hebben beiden onze schat altijd bij 💕