Dag 44 Chalet du Neuvre naar Collemiers

25 oktober 2022 - Malay-le-Petit, Frankrijk

Goedemorgen zonnetje, je bent er ook weer.

PA253197

Dwars door het stroomgebied van Loire en Yonne vandaag. Glooiend tot heuvelachtig landschap met akkerbouw en veeteelt, afgewisseld met bossen.

PA253206

PA253199

De Tom-Tom laat ons slingeren over de gele en witte weggetjes en we passeren veel dorpjes. Het duurt wel wat langer, maar is erg afwisselend.

PA253208

PA253203

Na een bakje koffie en later de lunch komen we aan in Sens. Waar we het arboretum gaan bekijken.

PA253240De entree is aangekleed met Halloween accessoires. Erg origineel. Het is een prachtig en vooral groot park. PA253211

Natuur, bomen, planten, water, dieren, speeltuin, draaimolen en zelfs een snoepkraam, het is er allemaal te vinden.

PA253244

PA253223

Het blijkt een geliefd park te zijn want het is voor een doordeweekse dag druk met (groot)ouders en kinderen.

PA253229_PA253248

Vanavond hebben we onze eigen diertjes, vijver, speeltuin en picknicktafels.

PA253260PA253264

1. Jan Heijnen:
    25 oktober 2022
    Het warme weer komt met jullie deze kant op. :-) Beankt alvast. :-)
  2. Anja en Cor:
    25 oktober 2022
    Ja, hopelijk wel. We brengen het met veel liefde mee.
  3. José en Jac:
    25 oktober 2022
    Wow....weer prachtige foto's. Maak je deze met je telefoon? We gaan elkaar niet treffen want volgens mij zijn jullie al stuk noordelijker. Wij staan nu aan de 🦶 van de Mont Ventoux ⛰️ die we morgen met de 🚲 gaan beklimmen. Dat wordt ploeteren 🥴😵‍💫😵😰. Voor jullie een goede en veilige reis naar huis en wie weet waar we elkaar wel gaan treffen 😉🤗
  4. Anja en Cor:
    26 oktober 2022
    De foto's maak ik met het fototoestel. Nee, dat dacht ik ook al. Wij zitten inderdaad veel Noorderlijker. Maar jullie zijn altijd welkom bij ons thuis, dus hebben jullie nog een gaatje vrij, schroom niet. Veel plezier met de beklimming of moet ik zeggen sterkte 😂
  5. Adri:
    25 oktober 2022
    Leuk… dingen van Halloween gezien.
  6. Anja en Cor:
    26 oktober 2022
    Ja, dat is komend weekend. Leuk voor de kids.
  7. José en Jac:
    26 oktober 2022
    Sterkte is wel op zijn plaats😉. Jac denkt dat wij het kunnen maar ik heb er een hard hoofd 🤕😨in!!!!
  8. Anja en Cor:
    26 oktober 2022
    Altijd positief blijven denken. Zet hem op, je kunt het, heb vertrouwen in jezelf. Even wat pep talk. We lezen het wel. Good luck