Dag 37 Arguedas naar Bailo

18 oktober 2022 - Puenta La Reina De Jaca, Spanje

Gil en Marleen uit Antwerpen, maken theatervoorstellingen van hun reizen, zodra de optredens weer van start gaan, willen we deze bijwonen. Ze hebben enorm veel gereisd, dus ook veel te vertellen. We nemen ook afscheid van Linda en Jan uit Drunen. Leuk al die ontmoetingen.

We rijden naar het Plateau van Pilatos. Onderweg vele ooievaars in de velden en schitterende gehoornde koeien. De laatste 7 km weer over een onverharde weg, waar je een half uur over doet.

Dit is het uitzichtpunt over het Natural Parque Bardenas Reales of Navarre, waar we gisteren doorheen zijn gereden. PA182614

Wat voelen we ons nietig. We staan daar bovenop met z'n tweetjes, 360 gr om ons heen alleen maar natuur. Geen mens, te zien. STILTE. Alleen het ruisen van de wind. Onbeschrijfelijk! Wat een indruk laat dat achter.

PA182604

Als we eenmaal verder rijden realiseer ik me, jeetje weer vergeten te filmen, door al die indrukken vergeet je alles om je heen.

PA182642

Via de A125 rijden we naar Los Mallos de Riglos. Het is een bijzonder mooie weg en de Pyreneeën zijn steeds in ons zicht.

De rotsen doemen op, wat een schoonheid en wat overweldigend.

PA182678

PA182696

Sprakeloos!

We raken niet uitgekeken.

We kunnen overnachten op de parkeerplaats bij de rotsen, maar dat heeft niet onze voorkeur, we rijden langs het riviertje Barranco de Gabas verder voor een overnachtingsplekje.

PA182704Onderweg mag je hier niet van het bruggetje, bungee jumpen. Flauw hé. PA182689

Bij de picknickplek aangekomen komt een bewoner aangewandeld. Volgens Cor is hij een herder en komt hij later zijn kudde ophalen. Klopt helemaal. Nu film ik wel en schiet ook nog een foto.

PA182714

De dagen blijven verrassen en telkens komen er mooie herinneringen bij. Dank hiervoor.

dji_fly_20221018_173214_259_1666107285682_photo_optimized

Morgen door de Pyreneeën richting Frankrijk.

1. Anne-Marie:
    19 oktober 2022
    Fantastisch, zo klein en nietig voelen wij ons ook in Chili en Argentinie. Is hetzelfde gevoel. Groetjes
  2. Anja en Cor:
    19 oktober 2022
    Zo enorm dat je als mens nog geen speldeprikje bent.
  3. Elly:
    21 oktober 2022
    Wat apart een ontmoeting met Jan en Linda uit Drunen.
  4. Anja en Cor:
    21 oktober 2022
    Ja hé, dat vonden wij ook. Linda zit ook in de zorg.