Dag 42 Massegros Causses Gorges naar Polignac

23 oktober 2022 - Le Puy-en-Velay, Frankrijk

Vanochtend effe een belletje met vrienden en dan door Parc National des Cevennes verder richting Mende.

PA233072

Hier lozen we onze viezigheid en tanken schoon water. We zien hier een stadsmuur met allemaal mooie foto's. Wat een pracht exemplaren. Geniet heerlijk mee.

PA233061PA233047PA233053

We wandelen een blokje door het stadje, wat ook weer schitterende plekjes heeft te bieden.

PA233063

PA233056

Op het bruggetje ontmoeten we een jong stelletje uit Roemenië rijdend op Inmotions. Het lijkt ons een hele klus om dit te leren. Wel gaaf om te zien.

We kopen brood en rijden daarna via de N88 verder. Wat genieten we van de heerlijke herfst met al z'n mooie kleuren en het Parc Naturel Regional d' Ardeche. Weer tijd voor een lunch.

PA233077

PA233080

Na vele dichte tankstations aan de N88, vinden we er uiteindelijk toch nog 1 waar we weer diesel kunnen tanken. Erg fijn.

Nog een klein stukje en dan komen we aan in Le Puy. Er staat veel beelden en gebouwen op rotsen.

PA233082

We parkeren de camper onder het Fort Polignac en het begint te regen. Voor het eerst in 6 weken een wat mindere dag. Vandaag 19°, in de middag een paar uurtjes wat regen en wind, hoort bij het jaargetijde.

We blijven lekker in de camper, houden ons met creatieve activiteiten bezig en wat lezen. Morgenochtend nemen we een kijkje bij het fort/ruïne en gaan we kijken of we naar boven kunnen klimmen naar Bois des Seigneurs.

Wordt vervolgd…

1. Jan:
    23 oktober 2022
    Mooie verhalen hoor. En hoe is het met het hoofdje van de patiënt? En nog een vraagje; wat zijn inmotions??
  2. Anja en Cor:
    23 oktober 2022
    Met het hoofd gaat het gelukkig weer beter.
    Ik zag dat Tom de volgende vraag al heeft beantwoord. Gaaf om te zien. Om het zelf te doen??
  3. Tom:
    23 oktober 2022
    Waarschijnlijk de eenwielige Inmotions, er zijn ook stepjes van.
  4. Anja en Cor:
    23 oktober 2022
    Klopt helemaal de 1 wielige. Vraagt om een goede balans. Niet zo eenvoudig lijkt ons.