Dag 2 van Wiltz naar Capavenir Vosges

16 mei 2022 - Golbey, Frankrijk

Gisteravond toch nog geen rustig avondje gehad. Zitten kletsen met de buurtjes Cor en Greet, gezellig en genoten van een mooie bijzondere maan. Heerlijk geslapen en naar het ontbijt maken we nagenoeg een Stiltewandeling door de natuur. We nemen een kijkje bij het Chateau in Wiltz.

IMG_20220516_104940_294

Rond het middaguur zeggen we gedag tegen de buurtjes en gaan onze route vervolgen. Het weer is prachtig. Als we de grens overgaan bij Frankrijk wordt het bewolkt, de temperatuur loopt terug en even later regent het. Bij de rondweg van Nancy voelen we ons aardig vertrouwd, we zien een Aldi, Lidl, Takko en Zeeman, het was helemaal thuiskomen. De zon breekt weer door en we vinden een leuk plekje naast een kanaal in Capavenir Vosges.

IMG_20220516_173716_411

Heerlijk relaxen in het zonnetje met onze leesboeken. Voor het avondeten wandelen we langs het kanaal waar een grind boot ons passeerde.

IMG_20220516_174154_568

Terug via het dorpje.

IMG_20220516_180139_438

IMG_20220516_180244_642

De temperatuur blijft goed en we laten het ons smaken, de calorieën hebben we vandaag zeker goed verbrand.

1. Jan:
    16 mei 2022
    Fijn hoor jongens! Het grote genieten is weer begonnen 😃
  2. Anja en Cor:
    17 mei 2022
    Yep, dat doen we dan ook ieder moment. Carpe Diem.
  3. Anne-Marie:
    17 mei 2022
    Wat leuk dat jullie Sippie en Klaas ook kennen. Wat is de wereld toch klein.
  4. Anja en Cor:
    17 mei 2022
    Klopt als een bus. Reizigers ontmoeten elkaar overal.
  5. Wolter en Elly:
    17 mei 2022
    Wat leuk dat jullie weer op reis zijn en wat genieten jullie . Doe rustig aan en blijf genieten.
    In gedachten rijden we met jullie mee.
    Groetjes
    Wolter en Elly
  6. Anja en Cor:
    17 mei 2022
    Altijd welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd, is het gezegde. Hopelijk kunnen we met z'n viertjes volop genieten
  7. Wolter en Elly:
    17 mei 2022
    Ik had al een reactie gegeven zeker niet goed gegaan. Dat heb je met een oude tante.
    Fijn dat jullie zo genieten en blijf dat doen. Groetjes
    Wolter en Elly
  8. Anja en Cor:
    17 mei 2022
    Reacties zijn altijd leuk en zo oud ben je toch niet 😜
  9. Elly:
    17 mei 2022
    Wat een mooie fotos weer. Heerlijk om zo weer mee te kunnen genieten van jullie reis. Een goede reis verder. Geniet er van.
  10. Anja en Cor:
    17 mei 2022
    Ga lekker met ons mee, gezellig al die avonturen samen. Het wordt wel druk in de camper, maar des te meer lol.
  11. Marjo Wijk:
    19 mei 2022
    mooie foto's weer
    ik ben op het moment met bram en Pascal bij kempervennen.
    Mooie omgeving hier op dit moment hebben we onweer dat is minder he